Oyunu Android’e Build Etmek
Çoğunuz oyunu Android cihazınızda da test etmek istiyorsunuzdur. Bunu anlayışla karşılıyorum. Size iyi bir haberim var: Android için tek bir satır yeni kod yazmamıza gerek yok. Çünkü Input.GetMouseButtonDown(0) komutu Android’de ekrana parmakla dokununca da true dönüyor. Ve Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape) komutu da Android cihazda geri tuşuna basınca true dönüyor.
File-Build Settings yolunu izleyin. Gelen pencerede Platform olarak Android‘i seçin ve Switch Platform deyin. Sonra oradaki Player Settings… butonuna tıklayın.

Inspector‘da açılan sayfada Other Settings altındaki Bundle Identifier‘ı “com.Unity.FlappyBird” olarak değiştirin:

Şimdi Build Settings‘teki Build butonuna basıp oyunun APK şeklindeki son versiyonunu bir yere kaydedin (Bu işlemden önce Android SDK kurmanız lazım.
Yorumlar
Yorum Gönder